Recreanten

Speelavonden

Onze vaste speelavonden zijn de maandagavond van 19u00 tot 22u30 en de vrijdagavond van 20u30 tot 23u. Tijdens deze speelavonden worden de hele avond vriendschappelijke wedstrijden gespeeld. Je kan met een groepje afspreken om onderling te badmintonnen, maar wees zeker niet bang om ter plekke eens iemand aan te spreken voor een matchke!

Materiaal

Veel materiaal heb je niet nodig om te badmintonnen: een stevig paar sportschoenen, racket en shuttles volstaan. Rackets en shuttles zijn te koop bij onze materiaalverantwoordelijke Veronique Lamon, vraag haar gerust eens naar het assortiment. Er is ook nog altijd een voorraad club T-shirts beschikbaar, spreek zeker eens iemand van het bestuur aan als je hier eentje (of meer) van wenst.

Locatie

Onze thuishaven is sporthal Benny Vansteelant. Op maandagavond spelen we in de A-zaal, de vrijdagavond is het in de B-zaal te doen.

Clubavonden en evenementen

Naast de gewone speelavonden wordt er regelmatig eens een clubavond georganiseerd. Op zo’n avond worden de ingeschreven spelers willekeurig ingedeeld om een setje dubbel te spelen. Na die set komt iedereen weer samen en wordt er een nieuwe verdeling gemaakt. Omdat de clubavonden meestal in thema zijn, wordt er ook meestal een versnapering voorzien (paaseitjes, mandarijntjes…). Hou dus zeker je mails in de gaten om je hiervoor in te schrijven! Daarnaast organiseren we ook niet-badmintongerelateerde evenementen zoals de fameuze BCT quiz, of ons jaarlijks clubweekend. De perfecte manier dus om andere spelers te leren kennen!

Vragen

Heb je nog vragen over hoe het er in onze club aan toegaat? Spreek gerust een van onze bestuursleden aan op een speelavond, of stuur ons een mailtje:

Wist je dat…

je altijd twee keer gratis kan komen proberen? Zo heeft iedereen de kans om vrijblijvend het plezier van badminton te ontdekken. Ben je al lid, maar ken je iemand die ook geïnteresseerd is? Neem ze gerust eens mee naar een speelavond!

Ook zin gekregen om te badmintonnen?